fredag 29 juni 2012

Toning av håret mm:)

Hej! Kom precis hem nu, jag har haft fullt upp så därför har jag inte bloggat än idag. Men förut så kom det kort på Nikita som mamma och pappa beställde, jag fick en Casper en mamma och pappa en och sen ska vi ha en i hallen:) Sen åkte jag in med pappa och tog sprutan för andra gången, den första gjorde inte lika ont som den här men det gick bra!:) Sen så följde jag med pappa när han lämnade mamma till grillfest hos hennes jobbarkompis:P Sen åkte vi till Willys och där köpte jag toning till håret som jag ska sätta igång med snart:))) 

Btw, så såg vi en lastbil på vägen när vi skulle åka och lämna mamma, den hade typ krockat eller nått och brann skit mycket:o Hela lastbilen brann och brann även när vi skulle åka hemåt igen så ganska länge!


Men nu ska jag bli av med min utväxt:) Lägger upp resultatet senare:) Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar