onsdag 1 augusti 2012

Hemma från stugan:) mm

Jag kom ju hem från stugan i tisdags men då orkade inte jag blogga sen på onsdagen var jag med Lisa:) Så jag bloggar idag:) Vi hade skit kul! Vi tältade på en ö och badade nästan varje dag och var med kaninerna och padlade på en typ vindsurfingbräda mmm!:) Sommarens höjdpunkt var när vi tältade på en ö men kaninerna! Det var en jätte fin ö och skiiit fin badplats! När vi skulle sova hade vi bara myggnätet uppe så vi såg vattnet när vi skulle sova, och solnedgången:D Sen så var det skinande sol båda dagarna också så vi gick knappt upp ur vattnet:D Sen så var det jätte varmt i vattnet alla dagarna vi var där:) Sen provade vi att bada med kaninerna fast det tyckte dom inte var så kul... Men vi fick ju sova med dom inne men burar för vi inte tyckte det var säkert att lämna dom ute där på natten och det gör jag aldrig om! Man vakna typ hela tiden:P Här kommer lite bilder:)



























Sen på onsdagen så var jag ju med Lisa och vi gjorde en "Godis smoothie" med hemligt recept:P Den var god i början men efter som det var så mycket så tröttna man på smaken:P
Men idag ska jag åka till ullared och fynda med familjen:) Ska bli kul! Hörs efter det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar