onsdag 22 augusti 2012

Trött!

Godmorgon! Idag är det torsdag och det är inte jätte långt bort från helgen:D Är skit trött nu men det är man ju första veckan... Efter skolan ska jag åka och kolla på browsing collection, fast jag vet inte om jag får än men det tror jag nog, vi tar bussen in till stan vid fem så jag är hemme hos Nellie sålänge:) 

Nu till nått helt annat, jag vill ha en läpppiercing!!!:((( Jag får inte det för mina föräldrar för dom har nog inte riktigt fattat hur SNYGGT det är!! Och om du ser det här mamma:

Snälla, unga, fina, söta, underbara, snälla, snällaa, snälla!!!! Älskar dig!

Jag vill helst ha en sån här ring:)


Men det här är också nått jag skulle kunna tänka mig:)
Piercingarna skulle ju då inte va i svart men det var lättast att göra så;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar