söndag 15 april 2012

Att göra....

Nu sitter jag här en liten stund innan jag ska göra allt som jag måste... Jag skrev 2 listor igår på vad som behövdes, ena vad jag skulle göra och andra vad jag skulle packa till farfar och farmor för dit ska jag efter Cabaret och sova över:)

Den första lappen:

  • "Fika"
  • Kolla så att alla kläder är med
  • Mobil
  • Stäng av larmet
  • Ta vitamin
  • Packa sova grejer till farfar och farmor, se annan lapp
  • Släck aquariumet
  • Packa datorn i skolväskan
  • Tänk igenom allt

Den andra lappen:

  • Tandborste
  • Tandkräm
  • Smink
  • Nesesär
  • Balsam spray
  • Pjamas
  • Mobilladare
  • Mobil
  • Skolsaker (i annan väska)
  • Andra kläder
  • Underkläder
  • Parfym
  • Tänk igenom allt!



Ja, det var lite grejer;) Men men nu måste jag göra allt:) Kram! ps jag bloggar nog inte när jag är hos farfar och farmor men kanske när jag kommer hem på tisdag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar