lördag 14 april 2012

Bilder från dagen!:D

Igår åkte jag till Lisa och sov över:) Där kollade vi på TV, bakade, pratade mm:) När vi vaknade sen så gjorde vi oss i ordning och gick ut till fina vädret :D Där satt vi och pratade tills pappa kom och hämtade mig:) 

Sen när vi var hemma åt jag mat, duschade och gjorde mig i ordning och sen åkte jag och mamma till min moster som fick valpar för 2 veckor sen:D Dom var skiiit söta, fast jag tycker ju typ alla djur är söta men valpar är nästan det sötaste som finns!!!!!:D Jag fick 2 favisar, men dom är ju inte så stora än så dom sov och åt mest men det var dom jag tyckte var sötast:) Det var 2 hanar och 4 tikar:) 2 av tikarna blev mina favisar:) Alla är redan tingade:)

Mamma Julia:)



En av mina favisar:)

Tror det är den andra favisen men är inte säker, dom är ganska lika:)



Lite halv dåliga bilder men jag tog dom ju med mobilen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar