söndag 22 april 2012

Valpar!!:D

Idag har jag och mamma åkt till Ulle (min moster) som har valpar:D Dom är 3 veckor gamla:) Dom är jätte söta och nu mera har jag tre favoriter:) Men det kommer säkert att ändra sig när dom blir lite större sen:) Kvaliten på bilderna är inte den bästa men det är bara för att dom är tagna med min mobil:P







Alla valpisar:D
Sen när jag kom hem gick jag ut med Nia i koppel, det var nog intressant för henne att hoppa i alla högar och ta sig igenom allt:P Sen har vi även upptäckt att grannen har en tysk jätte och jag ÄLSKAR jätte kaniner, när jag skulle köpa Nia så ville jag igenkligen ha en belgisk jätte men hittade ingen och sen behöver dom en extra stor bur. Men det verkade som om dom inte ville ha kvar kaninen och om dom inte vill det så sa mamma att vi kunde diskutera att ta hand om den:DDDDDD Åhh, tänk om jag kunde få den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar