måndag 6 februari 2012

Blev lite mer än 2 par byxor.....

Hej, nu är jag hemma från en dag på stan med mamsen:P Som det var sagt så skulle vi ju bara åka och köpa 2 par byxor till mig för jag behövde det och sen skulle vi handla mat också, men det blev lite mer än det, för det första så blev det lite mer kläder men sen skulle vi åka och byta en lampa som var trasig som mamma hade köpt 2 av och skulle ha dom till mammas och pappas sovrum, sen var den som vi skulle byta slut så mamma fick köpa 2 av en annan sort så fick jag den lampan som blev över som inte var trasig:) Sen blev det en filt också på rusta som vi skulle byta lampan i, för mamma tyckte att hon behövde en filt-.- Sen skulle vi åka och köpa glödlampor i jysk och då blev det också 4 kuddar och några ljusstakar:) Aa, så det som skulle vara 2 par byxor och mat blev: 2 lampor, tre par byxor, 2 tröjor, 4 kuddar, en filt, glödlampor, ljusstakar och mat:P 
Byxorna jag fick
Svarta byxor: Cubus, 199 kr
Blåa byxor: Cubus, 199 kr
Svarta tights: Ginatricot, 199 kr
Tröjorna jag fick

Orange tröja: Ginatricot, 129 kr
Svart vanligt linne: Ginatricot, 99 kr
Lampan som blev över, vet inte hur mycket den kostade men den är köpt på rusta!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar