onsdag 29 februari 2012

Dagen-.-

Nu sitter jag i sängen och gör lite läxor... I skolan idag så övade ju vi på kabarén, det var jätte tråkigt och jag hade tyckt det var roligare med lektion-.- Jag och pappa skulle ha åkt in till stan idag men jag trodde vi skulle åka direkt när han kom hem men sen så skulle han damsuga och gå ut med Nikita och när han var klar med det så vet jag inte vad han gjorde men när jag frågade när vi skulle åka så sa han "Ah, men du får kolla när det stänger först för jag tänker inte åka in till stan och kolla det!" och om han hade sagt det lite tidigare så hade vi hunnit-.-

Vet inte varför men jag har varit så deppig på sista tiden och ibland känns det som om jag bara vill gråta. Jag tror det har hänt så mycket på senaste tiden att jag har bråkat med mina föräldrar och en annan och sen har det hänt lite mer som jag inte orkar skriva om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar