onsdag 29 februari 2012

DAG 10- Vad jag skulle göra om jag vann en massa pengar.

Om jag skulle vinna en massa pengar skulle jag åka till Frankrike och vara där sen skulle jag åka till spanien och vara där sen skulle jag också konfemera mig i ett annat land:) Sen skulle jag åka på en till språkresa, vart vet jag inte men helst nått varmt, sen skulle jag åka till England igen:) Sen skulle jag handla en MASSA kläder och smink och smycken, sen skulle jag köpa två nya burar och även spara den som jag har nu till Nia och så skulle jag köpa några kaniner och ha i dom. Sen skulle jag bygga en stor bur så att man kan ha en belgisk jätte (kanin sort) där i:) Sen om det blev över så skulle jag spara dom till min pension:)

                                                                                                         
Idag efter skolan ska jag in till stan med Nellie så får vi se ifall jag bloggar när jag kommer hem! Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar