måndag 5 mars 2012

Åt blåbär i skolan:P

Hej, i skolan idag satt Nellie och Agnes i spel hålan och då åt dom blåbär där:) Då fick vi smaka lite sen tog jag blåbärna och gick iväg, haha:P Ta det lugnt dom fick tillbaka dom sen;)


Tungorna blev helt blå/lila:)

                                                                                                    
Men idag är det inte lika kul, när jag hade gjort i ordning mig och sånt och det var typ 5 min kvar till vi skulle gå till skolan så kände jag bara att jag mådde så himla illa och att jag skulle spy typ vilken sekund som helst, så jag ringde till pappa och sa att jag var sjuk så han skulle sjukanmäla mig. Jag har känt på mig nästan  ända sen i fredags att jag var sjuk men jag försökte att hålla i för det är så jobbigt att vara borta en dag från skolan för man missar så mycket! Men i fredags så hade jag huvudvärk och det har jag haft varje dag nu. Men det var ingen jätte illa huvudvärk utan bara lite så jag tänkte att jag skulle skita i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar