onsdag 7 mars 2012

Sur som f*n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick just reda på att mamma och pappa kommer att stänga av internet när dom går och lägger sig och sen kommer det vara avstängt tills allt i huset är fint och tills dom kommer hem vilket betyder att jag inte kommer att kunna blogga varken på morgonen eller precis efter skola utan jag måste vänta till på kvällen-.- vilket också betyder att om vi har några läxor eller prov vi måste öva på på fc så kan inte vi göra det förens på kvällen. Fan att dom måste göra så och tro att det är smart, det är inte smart på nått sett!!!!!!!!!!!!!! Asså kan som inte tänka till lite ibland??!!! Aja om läraren klagar på att jag inte har tränat på mina läxor så tänker jag säga varför och om hon säger att jag ska prata med dom om det så tänker jag säga att läraren får göra det så kanske dom förstår hur jävla osmarta dom är igenkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar