måndag 7 maj 2012

Hemma!

Idag cyklade jag till skolan, det var ganska gött faktiskt:) Efter skolan var jag som sagt med Alicia, vi gick till frösve (vår gammla skola) och klättrade upp på olika tak där:D Var skit kul! Sen cyklade vi runt lite i stöpen, hade verkligen as kul! Älskar dig bruden! 

Sen bestämde jag och Alicia att vi skulle pierca oss tillsammans, jag ska piersa näsan och hon ska pierca naveln:) Bara vi hittar ett ställe som det inte är 15 års gräns på:) Jag funderar på ifall jag ska piersa mig i naveln också men jag vet inte;)

Jag ska försöka cykla nästan varje dag till skolan eftersom jag kan ha magkatarr och det kan bero på att jag inte mortionerar tillräkligt, så jag ska cykla varje dag som vi inte har gympa (tisdag och fredag).

Nu längtar jag verkligen till sommarlovet för det ända jag tänker på är att jag och Nellie ska åka till stugan och ha skit kul! Vi ska vara där i en vecka och nån gång i veckan (när det är fint väder) ska vi åka ut med båt och campa på en fin ö i två dygn med kaninerna:DDD Åh vad jag längtar!!!

Sen har jag märkt att Nia kanske känner sig lite ensam så jag funderar på att köpa en kastrerad hane som kompis till henne, men eftersom hon inte är så snäll mot Strössel så måste jag prova med nån hane och se hur det går för jag har läst och Nellie har sagt att honor och hanar går bättre ihop än bara honor eller bara hanar, men vi får se;)

Förlåt för att det blev ett så långt och tråkigt inlägg men jag behövde skriva av mig lite:) Här får ni lite bilder från taket:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar