tisdag 29 maj 2012

Sorry....

Hej, nu har jag inte bloggat på ett lååångt tag.... Jag skulle ha bloggat för länge sen men jag hittar inte mobilsladden till datorn så jag kan inte föra över bilder:( Jag har letat jätte mycket på mornarna men jag hittar den inte:( Så nu får ni nöja er med datakort tills jag har hittat den! 

Idag är det onsdag och den mest chillade dagen!:D I fredags åkte jag t stan med Alicia, Nellie och Lisa och vi hade skit kul:) Det blev 2 par shorts, 3 linnen och en keps:) Nöjd! Sen t lördagen sov jag hos Nellie i tält:) Sen på söndag så hade jag det mest chill, städa rummet bara men det gick fort:) Sen i måndags så var jag med Alicia och Linnéa:) Hade jätte kul! Och igår så åkte jag och köpte nya grejer t aquariumet, det blev 2 växter, en prydnad, grus och 7 fiskar (små fiskar):D Gick inte att ta en bild på aquariumet med datorn så jag får ta en bild sen jag jag har hittat sladden:) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar