fredag 11 maj 2012

Pratat med veterinären...

Nu har jag precis pratat med veterinären om Nia och jag frågade lite om varför hon var så sur och vad jag skulle göra åt det, så hon sa att det kanske var hennes hormoner och hon kanske inte hade fått så mycket träning på allt, hon sa att jag skulle vara med henne ofta och att jag skulle träna henne på att tex gå i sele och så, träna henne på att vara snäll helt enkelt:) Och dom som jobbar här kommer vara här max en vecka till så om typ 2 veckor kan jag se om hon blir stressad av dom eller om hon bara behöver mer kärlek, men jag tänker ge henne hur mycket kärlek som helst nu så hon mår bra igen! Jag städade hennes bur förut också och det behövdes verkligen! Sen måste jag köpa spån också för det tog slut.

Idag hade vi vandring i skolan, och det var ganska kul faktiskt:) Egentligen var det ganska tur att det regnade för annars hade det vart för varmt att gå:) Men nu ska jag ta det lugnt så får vi se om jag bloggar ikväll, det beror på ifall jag har nått att skriva om xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar